چکیده :

دانش طی سالیان متوالی به عنوان یک منبع با ارزش به حساب می آمد و همگان بر این نکته اشراف داشتند که استفاده از دانش در مکان و زمان به صورت صحیح می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت خدمات و همچنین توسعه نوآوری سازمانی و غیر سازمانی داشته باشد. مديريت دانش غالباَ به عنوان منبع و مرجع اصلي نوآوري شناخته شده است و از الزامات اساسي فرايند نوآوري در سازمان محسوب مي شود و با توجه به اینکه در سازمانهای هزاره سوم رقابت در محیط تجاری جهانی دشوار است و رسیدن به جایگاهی خاص و بی نظیر و به دست آوردن سود رقابتی سخت تر و گران تر می شود. سطح بالای سرمایه گذاریِ مورد نیاز برای برقراری و نگه داشتن قابلیت های تولید و هزینه رو به افزایش تحقیق و توسعه برای تمایز محصول، قابلیت های بازاریابی را قدرتمند ساخته و در این میان مدیریت دانش در سازمانها می تواند برند کیفی و تجاری در سازمانها ایجاد نماید.

کلید واژگان :

مدیریت دانش، کیفیت خدمات، برند سازمانی، استراتژی سازمانی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک