چکیده :

هدف این مقاله ارائه مدلی جهت بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند خرید مشتریان است. در تدوین مقاله حاضر از روش توصیفی ،کتابخانه ای استفاده شده است. تبلیغات اینترنتی عبارت است از ارایه وترفیع ایده ها، کالاها وخدمات به وسیله یک قبولی معین در ازای پرداخت پول. در این مقاله یک مدل مفهومی درمورد فرایند خرید در لوازم خانگی پرداخته است. ادبیات نظری این پژوهش از دو قسمت مبانی نظری و تحقیقات داخلی و خارجی پژوهش تقسیم شده است.. قابل توجه است که در عوامل موثر بر تبلیغات اینترنتی و فرایند خرید مشتریان اعتماد و پس از آن رضایت با ضریب اهمیت هیجده صدم و شانزده صدم بیشترین اهمیت را دارا می باشند . به طور دقیق تر در بین شاخص فرعی اعتماد یعنی اطمینان نسبت به خرید، امنیت، راحتی و اعتقاد دارای ضریب اهمیت سی و سه صدم می باشند و هم چنین عوامل فرعی رضایت یعنی جلب توجه مشتری و سازگار شدن دارای ضریب اهمیت بیشتری می باشد. در این مدل اعتماد، نگرش، وفاداری و رضایت هم بر تبلیغات اینترنتی و اینترنت تاثیر گذار است. اینترنت هم بر تبلیغات اینترنتی تاثیر می گذارد و در آخر اینترنت و تبلیغات اینترنتی بر فرایند تصمیم گیری خرید مشتریان اثر می گذارد.

کلید واژگان :

تبلیغات اینترنتی ، فرایند خرید مشتریان ، اعتماد ، رضایت ، وفاداری ،



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک