بازاریابی ویروسی نوعی استراتژی است که مردم را به بازگو کردن پیام بازاریابی شما به دیگران برمی انگیزد. این امر می تواند باعث جلب توجه بسیار زیادی به خدماتی که ارائه می کنید ویا محصولاتی که تولید می کنید باشد. امروزه در اثر همه گیر شدن استفاده از اینترنت به این فضای مجازی به مکانی بسیار مناسب برای تجارت تبدیل شده است. مزایای آن نسبت به بازاریابی سنتی در از بین بردن فاصله مکانی وزمانی، ارائه اطلاعات کامل به طور ٢٤ ساعته ودر تمامی روزهای هفته ارتباط مستقیم ودو طرفه کاربر،دریافت نظرات از مشتری ویا پاسخ فوری به او می باشد. در سال¬های اخیر با ظهور برند و عوامل موثر بر آن سازمانها از برند برای موفقیت وپیشرفت سازمان استفاده می کردند. که این یک فرصت خوبی برای برای ارزش ویژه برند می باشد. یکی از مشهورترین مفاهیم بازاریابی که امروزه به طور گسترده توسط محققان مورد بحث قرار گرفته ارزش ویژه برند است .که از دلایل مهم شهرت نقش استراتژیک ومهم ارزش ویژه برند در تصمیات مدیریتی وایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها می باشد . ارزش ویژه برند سازمانها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازارخود مبلغ بیشتری را نیز دریافت کنند. ارزش ویژه برند باعث افزایش کارایی وسودآوری وتمایز در قیمت می شود.برای تدوین مقاله حاضر از روش توصیفی، کتابخانه ای استفاده شده است .هدف این مقاله این است بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر ارزش ویژه برنداست. در این مقاله یک مدل مفهومی ارائه شده است.
کلید واژگان :بازاریابی ویروسی،آگاهی نام تجاری،وفاداری به نام تجاری، کیفیت درک شده،ارزش ویژه برند
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6143748559041408
- سال انتشار : 1391
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین همایش ملی تازه های مدیریت
- برگزار کنندگان : دبیر اجرایی و علمی همایش: دکتر محمدرضا آزاده دل و دکتر محمدرضا گودرزوند چگینی
- تاریخ ثبت : 1394/04/30 18:03:10
- ثبت کننده : محبوبه قریحه
- تعداد بازدید : 295
- تعداد فروش : 0