چکیده :

هدف از این مقاله ارزیابی انواع آموزش با به کارگیری روش TOPSIS است؛به طوری که کاستی های ناشی از عدم آگاهی مدیران از مولفه های انواع آموزش برای یادگیری یک فعالیت خاص به کارکنان را کاهش داده وبا تشریح تفاوت آنها، به امر تصمیم سازی پرداخته است. در این مقاله انواع آموزش با توجه به معیارهای بهره وری، بهبود کیفیت و فرهنگ کار رتبه بندی گردیده و روش نوینی برای آموزش کارکنان ارائه نموده است. براساس ارزیابی داده ها و با توجه به معیارهای فوق، آموزش غیر رسمی بیش از دیگر آموزش ها مدنظر قرار دارد. نتایج این مقاله افزون بر اینکه می تواند به طور کاربردی برای برنامه ریزی و بهبود عملکرد سازمان ها مورد استفاده قرار گیرد، در توسعه آموزش موثر می باشد.

کلید واژگان :

آموزش، بهره وری، کیفیت جامع، فرهنگ کار، TOPSIS



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک