چکیده :

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی وضعیت موجود نحوه مدیریت برند در بنگاه های صادرکننده ایرانی و عوامل موثر بر تصمیم گیری مدیران در این حوزه براساس یک تحقیق پیمایشی در بنگاه های صادرکننده 6 استان بزرگ ایران است. یافته مهم پژوهش آن است که ماندگرایی راهبردی در حوزه مدیریت برند مانع بزرگ و استراتژیک صادرکنندگان ایرانی در این حوزه است.

کلید واژگان :

ماندگرایی راهبردی، مدیریت برند، صادرات پایدار، بنگاه های صادر کننده



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک