چکیده :

گسترش و تنوع موسسات آموزش عالی از قبیل دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، واحد های بین الملل، موجب شده است که با شرایط رقابتی روز افزونی روبرو شوند. به همین منظور دانشگاه جهت جذب و حفظ دانشجویان نیازمند ارزیابی رضایت آنها از کیفیت خدمات دانشگاه می باشند. در این راستا مدلهاو رویکرد های مختلفی در خصوص ارزیابی کیفیت خددمات در سازمانهای خدماتی به خصوص موسسات آموزش عالی به کاربرده و یا ایجاد شده است که هر کدام بیانگر دیدگاه های مختلف میباشند..عموما ارزیابی کیفیت خدمات یک مسئله تصمیم گیری چند معیاره و پیچیده است و در یک محیط عددم اطمینان صورت میگیرد، که در اکثر مدلهای ارزیابی کیفیت خدمات به این موضوع کمتر توجه شده است. در این مقاله کده از لحاظ هدف، مروری تحلیلی است به ارزیابی مدلهای تخصصی و عمومی)رویکرد( به کدار بدرده شدده در موسسدات – آموزش عالی از لحاظ ابعاد های سنجش و ارزیابی و پوشش عدم اطمینان پرداخته شده است.

کلید واژگان :

کیفیت خدمات، تئوری مجموعه نادقیق، عدم اطمینان، موسسات آموزش عالی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک