چکیده :

هدف: پژوهش حاضر به بررسی روش آموزش مستقیم (روش آموزش سخنرانی)پرداخته بود. روش: روش پژوهش توصیفی - مروری (روش کتابخانه‌ای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافته‌های تحقیق نشان داد كه روش تدریس سخنرانی دارای مراحل آمادگی، مقدمه، محتوا، متن و جمع بندی است که چنانچه به موقع و خوب اجرا شود و انگیزه بالایی در آن باشد می تواند تأثیر بسزا و مطلوبی بر فراگیران داشته باشد.

کلید واژگان :

روش، آموزش مستقیم، سخنرانی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک