چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف: هدف کلی این پژوهش بررسی رابطه فناوری اطلاعات با یادگیری دانشآموزان بود. روش تحقیق: روش تحقیق اعمال شده دراین پژوهش توصیفی – مروری(کتابخانهای)بود. یافتهها و نتایج: نتايج به دست آمده از منابع مورد استفاده بیانگر آن بود که استفاده از روشهای سنتی در امر یاد دهی و یادگیری دانشآموزان با توجه به تحولات جهان امروز نتیجه قابل قبولی نداشته است و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرایندهای آموزشی یادگیری را بهبود بخشیده و فرد را آماده پذیرش مسائل و چالشهای آینده میکند. فنآوري اطلاعات و ارتباطات زمینهای را فراهم میکند که یادگیرندگان از طریق تجربه و فعالیت به یادگیری میپردازند و با درگیر ساختن خود با مسائل زندگی واقعی، از انتزاعی و ذهنی بودن یادگیری جلوگیری می کنند.
کلید واژگان :فناوری اطلاعات ، یادگیری، دانش آموزان
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6145616804848550
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی، روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
- برگزار کنندگان : مرکزراهکارهای دستیابی به توسعه پایدار و انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین کشور
- تاریخ ثبت : 1394/12/03 22:37:28
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 274
- تعداد فروش : 0