چکیده :

هدف اصلی پژوهش حاضر صورت بندی مدلی جهت دسته بندی عوامل موثر بر توسعه صادرات پایدار و آزمون آن در بنگاه های صادرکننده استان تهران می باشد. 300 بنگاه صادرکننده از استان تهران به عنوان نمونه آماری انتخاب شده و داده های پژوهش با استفاده از پرسشنامه گردآوری و از طریق نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان می دهند، مهم ترین عوامل درون بنگاهی موثر بر عملکرد صادراتی ظرفیت های مالی بنگاه، ویژگی های مدیریتی و ویژگی های ساختاری می باشد.

کلید واژگان :

عملکرد صادراتی، مدیران بنگاه، ویژگی های ساختاری، ظرفیت های مالی بنگاه، ویژگی های مدیریتی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک