در دنیای کنونی به دلیل وجود فشارهای رقابتی شدید ، یکی از مهمترین راهبردهایی که سازمانها از طریق آن می توانند به مزیت رقابتی پایدار دست یابند ، بهبود کیفیت خدماتشان است . اكثر سازمانهای خدماتی امروزه بيش از هر زمان ديگري دريافته اند كه صرفاً تكيه و اعتماد به اهرمهاي رقابتي سنتي مثلِ كاهش هزينه كافي نمی باشد و درعوض مفاهيمي مثل سرعت و انعطاف پذيري و نوآوری در رقابت نمود قابل توجهي پيدا كرده اند و گرايش به سمت ارائه خدمات جديد به بازار یکی از عواملی است که می تواند منجر به بهبود کیفیت خدمات گردد.با توجه به مطالبی که عنوان گردید هدف از این مطالعه تحلیل نقش توسعه ی خدمات جدید بر کیفیت خدمات در صنعت بیمه بعنوان یک صنعت خدماتی می باشد . ابزار گردآوری داده ها در این مقاله بررسی جامع ادبیات موضوع می باشد که در این راستا در ابتدا به بررسی مفهوم توسعه ی خدمت جدید پرداخته شده و سپس به بررسی مقوله ی کیفیت خدمات در صنعت بیمه اقدام گردیده و در نهایت نتیجه گیری جامعی از بحث فوق و ارتباط بین این دو مقوله ارائه گردیده است .
کلید واژگان :توسعه ی خدمت جدید ، کیفیت خدمات ، صنعت بیمه
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک