چکیده :

پژوهش ها بیانگر این امر میباشد که مصرف کنندگان رفتار خریدشان را به دلیل اهمیت مسائل زیست محیطی اصلاح کرده اند زیرا امروزه محیط زیست به مسئله ای حیاتی و بسیار مهم برای همه اقشار مردم چه در جایگاه مصرف کننده و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده است . تولید کنندگان برای حمایت از محیط زیست اقدام به تولید محصولاتی می نمایند که کمترین ضرر و آسیب را برای محیط زیست به همراه دارد از سوی دیگر تمایل به خرید این نوع محصولات توسط مصرف کنندگان بیشتر شده است ، به این نوع از محصولات، محصول سبز گفته میشود محصول سبز ، نوعی از محصول می باشد که وجود آن در جوامع امروزی نه تنها برای حفظ محیط زیست بسیار مهم و حیاتی بشمار میرود بلکه به سلامت مصرف کنندگان توجه مینماید به دلیل اهمیت بالای این موضوع ،پژوهش مورد نظر انتخاب و بررسی گردیده است این پژوهش از نوع مقالات مروری میباشد و از مطالعات کتابخانه ای به دست آمده است.

کلید واژگان :

محصول سبز،رفتار خرید،رفتار مصرف کننده،بازاریابی سبز



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک