چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف اصلی، مقایسه تاثیر محتواهای الکترونیک آموزشی با روش سنتی بر یادگیری درس ریاضی پایه ششم دوره ابتدایی شهرستان نوشهر میباشد و روش از نوع شبه آزمایشی است.از میان مجموع دانش آموزان دختر ششم ابتدایی شهرستان نوشهر که 689 نفر میباشند، به روش تصادفی ساده دو کلاس از مدارس دخترانه جمعا به تعداد 64 دانش آموز انتخاب شدند.
کلید واژگان :محتوای آموزش الکترونیک- آموزش سنتی-یادگیری ریاضی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146945296589067
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس استانی آموزش ریاضی ششم ابتدایی
- برگزار کنندگان : اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران
- تاریخ ثبت : 1395/05/04 17:52:45
- ثبت کننده : رضا حسن زاده
- تعداد بازدید : 190
- تعداد فروش : 0