چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
پژوهش حاضر به بررسی آموزش با روش بحث گروهی پرداخته بود. روش: روش پژوهش توصیفی - مروری (روش کتابخانهای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافتههای تحقیق نشان داد كه روش تدریس آموزش با روش بحث گروهی به یادگیرنده کمک می کند تا استفاده از زبان را یاد بگیرد دیدگاه های خود را بیان کنند عقاید و اندیشه هایشان را توجیه نمایند و با نظر و اعتقادهای دیگران آشنا شوند . این روش برای تحقق یافتن هدف های آموزشی ارزشیابس اندیشه های مختلف و ایجتد تحمل و بردباری در برخورد با عقاید دیگران مناسب است همچنین این روش در درک وفهم مفاهیم پیچیده یادگیرندگان را یاری می دهد.
کلید واژگان :روش، آموزش ، بحث گروهی.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6147594181127693
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمین کنفرانس علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی،آسیب های اجتماعی و فرهنگ ایران
- برگزار کنندگان : مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضویی
- تاریخ ثبت : 1395/07/17 19:20:11
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 201
- تعداد فروش : 0