چکیده :

پژوهش حاضر به بررسی آموزش با روش بحث گروهی پرداخته بود. روش: روش پژوهش توصیفی - مروری (روش کتابخانه‌ای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافته‌های تحقیق نشان داد كه روش تدریس آموزش با روش بحث گروهی به یادگیرنده کمک می کند تا استفاده از زبان را یاد بگیرد دیدگاه های خود را بیان کنند عقاید و اندیشه هایشان را توجیه نمایند و با نظر و اعتقادهای دیگران آشنا شوند . این روش برای تحقق یافتن هدف های آموزشی ارزشیابس اندیشه های مختلف و ایجتد تحمل و بردباری در برخورد با عقاید دیگران مناسب است همچنین این روش در درک وفهم مفاهیم پیچیده یادگیرندگان را یاری می دهد.

کلید واژگان :

روش، آموزش ، بحث گروهی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک