چکیده :

در صنعت بانکداری رقابت شدید بین نام های تجاری باعث شده تا توجه به نام و نشان تجاری بیش از پیش نمایان شود. اما آنچه مشخص است این است که این نام ها چگونه می توانند به شرکت کمک کنند. این پژوهش به بیان و بررسی مفاهیم ارزش ویژهی برند متنی بر مشتری و مدیریت برند در سطح راهبردی و برندگذاری در صنعت بانکداری میپردازد. با بررسی این مفاهیم ارزش آفرینی برند برای مشتریان آشکار می شود و اینکه ارزش ویژه برند مزایای چندی برای شرکت در پی خواهد داشت و در پایان راهکارهایی در این زمینه ارائه می گردد.

کلید واژگان :

برند؛ ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری؛ مدیریت استراتژیک برند؛ صنعت بانکداری؛ برندگذاری در صنعت بانکداری.



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک