چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
در صنعت بانکداری رقابت شدید بین نام های تجاری باعث شده تا توجه به نام و نشان تجاری بیش از پیش نمایان شود. اما آنچه مشخص است این است که این نام ها چگونه می توانند به شرکت کمک کنند. این پژوهش به بیان و بررسی مفاهیم ارزش ویژهی برند متنی بر مشتری و مدیریت برند در سطح راهبردی و برندگذاری در صنعت بانکداری میپردازد. با بررسی این مفاهیم ارزش آفرینی برند برای مشتریان آشکار می شود و اینکه ارزش ویژه برند مزایای چندی برای شرکت در پی خواهد داشت و در پایان راهکارهایی در این زمینه ارائه می گردد.
کلید واژگان :برند؛ ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری؛ مدیریت استراتژیک برند؛ صنعت بانکداری؛ برندگذاری در صنعت بانکداری.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6147783686839842
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت – نوآوری و کارآفرینی
- برگزار کنندگان : تهران
- تاریخ ثبت : 1395/08/09 17:44:28
- ثبت کننده : علیرضا معطوفی
- تعداد بازدید : 236
- تعداد فروش : 0