چکیده :

پس از پایان عصر یکپارچه سازی عمودی كه در آن سازمانها از ابتدا تا انتهای فعالیت های زنجیره تآمین )از لایه توزیع و تحویل محصولات و خدمات مشتری( را تمامآ خود پیاده سازی و اجرا می نمودند ، اكنون عصر برون سپاری فعالیت های سازمانی ظهوور كرده است . امروزه یکی از دغدغه های مدیران ارزیابی و كنترل فعالیت های برون سپاری شده می باشد كه این امر در بسیاری از موارد با توجه به قضاوت ها و استدلال های انسانی و از همه مهمتر شرایط عدم قطعیت شاخص های ارزیابی ، دستخوش سلایق و افکار كارشناسان قرار گرفته است كه این موضوع ادامه فعایت های برون سپاری را به مخاطره می اندازد . بوا توجوه بوه اهمیوت موضوع ، هدف از این مقاله ارزیابی اثرات برون سپاری خدمات بر بهره وری می باشد .

کلید واژگان :

برون سپاری خدمات ، بهره وری ، مدیریت راهبردی ، كیفیت ارائه خدمات ، رضایتمندی مشتریان



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک