چکیده :

با اجرایی شدن برجام و ورود به دوران پساتحریم، امکان اتصال بانک‌ها و سوئیچ ملی کشور به زیرساخت‌های بین‌المللی فراهم می‌شود و این نکته یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت بانکی در دوران پساتحریم خواهد بود. ازجمله پیش نیازهای تقویت صنعت بانکداری درحوزه بین الملل، بازاریابی دیجیتالی همراه با مدیریت تجربه مشتری میباشد. در بازاریابی دیجیتالی عناصر زیادی دخیل هستند که شبکه‌های اجتماعی از جمله مهمترین آنهاست.به طور کلی نرم افزار های اینچنینی به دلیل فراگیر شدن،مقرون به صرفه بودن ، تعدادبالای مخاطبان و میزان بالای بازخور،می توانند تاثیر بسزایی بربازاریابی وبرندینگ بانک بگذارند .حال آنکه پیشنیازها والزامات بسیارمهمی قابل شناسایی بوده که درصورت عدم توجه به آن ،بازاریابی وتبلیغات مختل شده وآسیبی جدی برذهنیت عموم نسبت به برند بانک ایجاد مینماید . دراین مقاله استراتژی بازاریابی دیجیتالی پس از تحریم ها و تاثیرات مدیریت بازاریابی محتوا بر مدیریت تجربه مشتری در صنعت بانکداری بررسی خواهد شد .

کلید واژگان :

برجام ،بازاریابی دیجیتالی ،مدیریت محتوا ، مدیریت تجربه مشتری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک