چکیده :

در این مقاله سعی بر آن است تا به بررسی کسب و کار ها کوچک و استفاده از بازریابی به وسیله شبکه های اجتماعی و به طور خاص فیسبوک و همچنین استفاده از شکل جدید بازرایابی در این عصر به عنوان بازاریابی الکترونیک پرداخته و تاثیر شبکه های اجتماعی بر مباحث تجارت الکترونیک به خصوص بازاریابی الکترونیک مورد بررسی قرار گیرد. و سرانجام از بین شبکه های اجتماعی مختلف برای بازریابی به عنوان مطالعه موردی به تجزیه و تحلیل شبکه اجتماعی فیسبوک به عنوان یکی از مهمترین ابزار بازرایابی در عصر فناوری اطلاعات می پردازیم. .به همین منظور در ابتدا و در مقدمه شرح مختصری از تجارت الکترونیک،بازاریابی الکترونیک و شبکه های اجتماعی و کسب و کار های کوچک و وضعیت آنها بیان شده است.پس از آن استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان گرایشی جدید در بازاریابی الکترونیکی مطرح شده است سپس انواع شبکه های اجتماعی به اختصار توضیح داده شده و در آخر نیز به بیان بازریابی از طریق فیسبوک به عنوان معروف ترین شبکه اجتماعی پرداخته ایم.

کلید واژگان :

کسب و کار کوچک ،تجارت الکترونیک،بازاریابی الکترونیک،شبکه اجتماعی،فیسبوک



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک