چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
سازمان¬های امروز با چالش¬های بسیاری همچون تنوع و تغییر انتظارات مشتریان، لزوم کیفیت¬گرایی،خروج کارکنان خلاق، رقابت شدید و ... مواجه هستند که لزوم کارآفرینی آنها را آشکار می¬سازد. از سوی دیگر، استراتژی¬هایی سازمانی نقش بسزا و عمده¬ای در شکل¬گیری مسیر کلی سازمان و در نتیجه ایجاد مانع یا تسهیل حرکت کارکنان و سازمان به سمت کارآفرینی سازمانی دارند. در طول بیش از یک دهه اخیر، نهضت روان¬شناسی مثبت-گرا تاثیر قابل ملاحظه¬ای در خصوص تفکر و عمل مدیریت سازمان¬ها داشته است. استراتژی مثبت یکی از رویکردهای برگرفته از این نهضت نوظهور است که تلویحاتی نظری و کاربردی بسیاری برای کارآفرینی سازمانی در پی دارد که در این مقاله به آن پرداخته خواهد شد.
کلید واژگان :استراتژی مثبت، کارآفرینی سازمانی، AI
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148278720079024
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین کنفرانس بین المللی کارافرینی،خلاقیت و نواوری
- برگزار کنندگان : موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی،شیراز
- تاریخ ثبت : 1395/10/07 00:50:00
- ثبت کننده : امان الله بلوچ
- تعداد بازدید : 243
- تعداد فروش : 0