چکیده :

با توجه به نقش مشتریان به عنوان عناصر کلیدی در جهت افزایش رقابت میان بانک ها، لزوم بکارگیری مدیریت دانش و تاثیر آن بر مدیریت ارتباط با مشتری می تواند به رفتار حرفه ای بانک ها در امر مشتری مداری کمک شایانی نماید. لذا مطالعه حاضر با هدف بررسی تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات سرپرستی مرکز تهران صورت گرفته است.روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایش است و جامعه آماری را کلیه مدیران و کارکنان سرپرستی و شعب مرکز تهران تشکیل می دهد. نرم افزار مورد استفاده برای تحلیل های تحقیق نرم افزار Spss است . روش بکار گرفته شده در این تحقیق روش توصیفی از نوع پیمایشی می باشد.یافته های پژوهش با استفاده از مدل مفهومی تحقیق نشان می دهد که ابعاد مدیریت دانش تاثیر معنی داری بر روی بهره وری صنایع در نیروگاه سیکل ترکیبی پرند دارد.

کلید واژگان :

مدیریت دانش، بهره وری ، صنایع ، نیروگاه پرند



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک