چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
تحقیق حاضربا هدف بررسی رابطه بین ویژگی های جمعیت شناسی و رفتارجابجایی کانال خرید مصرف کننده انجام شده است. جامعه آماری تحقیق، دانشجویان 4 دانشگاه دولتی تهران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی و شهید بهشتی هستند. داده های لازم از طریق پرسشنامه استاندارد از 386 نفر از دانشجویان که به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند گردآوری شد روش پژوهش ازنوع ، توصیفی - پیمایشی است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و ازمون فرضیات تحقیق ازنرم افزار SPSS آزمونهای T استودنت و تحلیل واریانس استفاده شده است. نتایج بدست آمده از تحقیق رابطه معنی داری را بین متغیرهای جمعیت شناختی مصرف کنندگان (جنسیت، سن، وضعیت تاهل، سطح تحصیلات، درآمد) نیت و رفتار جابجایی کانال خرید مصرف کننده نشان داد
کلید واژگان :رفتارجابجایی کانال خرید ، مصرف کنندگان ، نیت جابجایی کانال خرید ، ویژگیهای جمعیت شناختی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148342864825877
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین همایش ملی حسابداری، حسابرسی و مدیریت
- برگزار کنندگان : اصفهان، موسسه آموزش عالی جامی
- تاریخ ثبت : 1395/10/14 11:00:48
- ثبت کننده : نگارالسادات مصباحی جهرمی
- تعداد بازدید : 194
- تعداد فروش : 0