چکیده :

در این مقاله به تعریف استراتژی بازار به عنوان ابزار مهم در شرکت های که از طریق مبادلات بین‌المللی، سطح تولید خود را بالا برده و سود بیشتری کسب می‌کنند پرداخته شده است. و به استراتژی های ورود به بازارهای بین الملل اشاره شده است. همچنین نقش فرهنگ ،اصول اخلاقی و اینترنت در استراتژی بازار مورد بررسی قرار گرفته است. و الگو های فرهنگی برای درک و طبقه بندی فرهنگ، محک زدن سابقه فرهنگ های ملی و بررسی ثبات فرهنگ در میان فرهنگ های دیگر بیان شده است. و بخش ها مختلف فرایند مذاکره را در جهت فرهنگ های میان ملی بیان کرده است. و چهارچوبی از استراتژی های بازاریابی بین الملل ارایه شده است. و به تاثیراینترنت به عنوان ابزاری جهت دسترسی مصرف کننده به بازارهای خارجی با شالوده های اقتصادی سیاسی و اجتماعی مختلف پرداخته شده است. که در این مقاله که بصورت مروری می باشد به چالش های غالب در نسل آینده سیستم خدمات پس از فروش پرداخته شده است .

کلید واژگان :

بازاریابی ،چالش آینده ، سیستم ، خدمات پس از فروش ، مشتریان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک