چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
اساس یک سازمان برپایه فلسفه مدیریت، ارزش ها، بینش و اهداف میباشد و این عناصر خود از فرهنگ سازمانی که ترکیبی از سازمان رسمی و غیررسمی و محیط اجتماعی است نشات میگیرند. اصولا از مولفه هایی چون رفتار فردی - رفتار گروهی متشکل شده است نوع رهبری، ارتباط و پویایی گروهها را تعیین میکند. کارکنان فرهنگ را به مثابه کیفیت عمر کاری که به میزان انگیزه آنها جهت میدهد، نگاه میکنند. پیامد نهایی این کار، عملکرد، رضایت فردی، رشد شخصی و بهبود میباشد. همه این عناصر برای ایجاد مدل یا چارچوبی که سازمان بر مبنای آن عمل میکند با هم ترکیب میشوند.که در این مقاله بصورت مروری به تببین زمینه های رشد فرهنگ سازمانی بعنوان ترویج کارآفرینی پرداخته شده است .
کلید واژگان :رشد فرهنگ ؛ ترویج ؛ کارآفرینی ؛ مدیریت
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک