چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
مراکز آموزش ریاضیات و علوم در کشورهای پیشرفته ی صنعتی در حال بازنگری مطالب مورد نیاز شاگردان و نحوه تدریس این مطالب با تاکید بر یادگیری و تعمیق بهتر مطالب هستند. شورای ملی معلمان ریاضی بر تکنولوژی به عنوان یکی از شش استاندارد ریاضیات مدرسه ای تاکید کرده است : « تکنولوژی در تدریس و یادگیری ریاضی نقش اساسی دارد.» با توجه به تحقیقات متعددی که در مورد استفاده از رایانه ها و نرم افزراهای چند رسانه ای در امر تدریس انجام یافته است میتوان گفت نرم افزارهای آموزشی وقتی در کنار روش سنتی تدریس و در کلاس درس مورد استفاده قرار می گیرند نتایج یادگیری را بهبود می بخشند. هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر تکنولوژی بر انگیزه و یادگیری ریاضی دانش آموزان می باشد.
کلید واژگان :یادگیری، تکنولوژی، انگیزه و عملکرد تحصیلی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148369467767018
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهاردهمین کنفرانس ملی آموزش ریاضی ایران
- برگزار کنندگان : کنفرانس ملی ریاضی، دانشگاه فرهنگیان شیراز
- تاریخ ثبت : 1395/10/17 12:54:37
- ثبت کننده : محمد جواد رضایی
- تعداد بازدید : 241
- تعداد فروش : 0