بر بیشتر سازمان هاي ایرانی تأثیر گذاشته است و اگرچه در مورد هر یک 2 و مدل هاي تعالی سازمانی 1 فناوري اطلاعات از این دو موضوع تحقیقاتی به صورت گسترده در سراسر دنیا انجام گرفته است اما تعداد اندكی تحقیقات تجربی معتبر در در مدارس و یا مدل هاي تعالی سازمانی 3 مورد ارتباط بین این دو، بویژه تأثیر فناوري اطلاعات بر مدیریت كیفیت فراگیر (به عنوان مدل هاي تکامل یافته مدیریت كیفیت فراگیر) وجود دارد . كمتر كسی به این موضوع شک می كند كه سیستم هاي فناوري اطلاعات بر كلیه بخش ها و وظایف سازمان تأثیر می گذارد و بنابراین فناوري اطلاعات می بایست بر مدیریت كیفیت و تعالی مدارس نیز تأثیر بگذارد. این تحقیق، تأثیر بکارگیري فناوري اطلاعات در تعالی سازمانی و آموزشی مدارس و سیستم مدیریت كیفیت آن را، كه بر پایه مدل تعالی سازمانی بنا نهاده شده و ارزیابی می شود، مورد بررسی قرار می در مدارس ایرانی، چارچوبی توسعه داده شد كه در آن تأثیر »تعالی سازمانی«بر »فناوري اطلاعات«دهد. به منظور بررسی بکارگیري فناوري اطلاعات بر معیارهاي مدل تعالی سازمانی بررسی شد. در این چارچوب، عوامل دیگري كه در بکارگیري فناوري اطلاعات و مدل هاي تعالی سازمانی موثر است، مانند اندازه سازمان آموزشی و نوع فعالیت، نیز در نظر گرفته شده است.
کلید واژگان :فناوري اطلاعات، تعالی سازمانی، مدیریت كیفیت فراگیر، مدارس برتر
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148382229289499
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری
- برگزار کنندگان : دانشگاه جامع علمی و کاربردی
- تاریخ ثبت : 1395/10/19 00:21:32
- ثبت کننده : دکتر محمد تقی پور(تالش)
- تعداد بازدید : 200
- تعداد فروش : 0