چکیده :

بهبود در فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی باعث به وجود آمدن فرصت های بازاریابی مهمی برای شرکت ها شده است. یکی از جدیدترینپیشرفتهای فناوری که بر فعالیت های بازاریابی شرکتها تاثیر می گذارد عبارت است از استفاده از گوشی های همراه به عنوان کانالی برای ارتباطات بازاریابی. در فرآیند تبلیغ کالاها، خدمات و ایده ها، این وضعیت موجب افزایش اهمیت بازاریابی موبایل شده است که میتوان آن را به عنوان برقراری ارتباطات بازاریابی با مشتریان هدف از طریق گوشیهای همراه و ارسال پیام های تبلیغاتی، مشخص نمود. این مطالعه در ابتدا به بهبودها و پیشرفت های فناوری های ارتباطات همراه به صورت مختصر خواهد پرداخت. در ادامه، استفاده ی روزافزون از گوشی همراه و اهمیت صعودی بازاریابی موبایلی به دلیل ویژگی های پیشرفته ی آن به همراه مزایای آن موردبحث قرار خواهند گرفت و راه حل هایی از طریق مطالعه و بررسی مشکلات به وجود آمده، مطرح خواهند شد. درنهایت، انتظارات موردنظر برای آینده نیز مورداشاره قرار خواهند گرفت.

کلید واژگان :

بازاریابی موبایل، گوشی های همراه، فناوری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک