چکیده :

سرمایه فکری یک ابزار مهم است که به پیشرفت رقابت شرکتها در بازار کمک می کند . اخیراً شرکتها هیچ انگیزه ای برای حمایت از سرمایه فکری ندارند زیرا آنها به اندازه کافی تجربه برای مدیریت همه پروسه هایشان را دارند. تجاری کردن نوآوری ها به استفاده حمایتی اخیراً بدون حمایت سرمایه فکری وجود ندارد. کار نوآورانه با تعریف پروسه نوآوری مرتبط است . عملکرد نواوری ، کارهای نوآورانه شرکت را دنبال می کند اما مانند کار نوآوری ، سرمایه شرکت نیست آن نتیجه پروسه نوآوری است و از تعاملات میان شرکتهای رقابت کننده در یک موقعیت بازار معین ناشی می شود اجرای نوآوری تا پایان پروسه نوآوری باقی می ماند برای محاسبه لازم است تا همه پروسه نوآوری و عواملی که بر درک نهایی نوآوری تاثیر گذار است را درک و توصیف کنیم . عملکرد نوآوری عموماً بعنوان یک جزء ضروری رقابت طولانی مدت کشورهای و مناطق محسوب می شود . این مقاله عملکرد نوآورانه و کار حق الثبت جمهوری اسلامی ایران را بر اساس تحقیق ثانویه معرف می کند. در تحقیقات اولیه ممکن است اینطور استنباط شود که محاسبه عملکرد نوآورانه می تواند تاثیر زیادی بر سرعت سازگاری شرکت ها برای تغییرات و توسعه داشته باشد هدف از انجام این پژوهش نشان دادن این است که نوآوری و کار حق الثبت و محاسبه آنها یک پیش نیاز برای توسعه شرکتهاست

کلید واژگان :

عملکرد نوآوری ؛ سرمایه فکری؛ نوآوری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک