امروزه در بسیاری از کشورها، صنعت هتل داری یکی از سود آورترین و بزرگترین بخشهای اقتصادی می باشد. امروزه توسعه ماشین¬های جستوجوی اینترنتی، سرعت¬ شبکه¬ها و ظرفیت جابجایی اطلاعات، بر روی تعداد مسافرینی که در سراسر دنیا از این فناوری برای برنامه¬ریزی مسافرتهای خود استفاده میکنند، تاثیر زیادی گذاشته و این فناوری فرآیند کسب وکار صنعت هتل داری را به سمت مهندسی مجدد کشانیده و مشاهده میشود که تولیدات تدریجی این صنعت تمایل به سمت یک الگوی جدید را دارند. این جریان، ساختار کل صنعت هتل داری را دگرگون کرده و دامنه¬ کلی فرصت¬های شغلی را برای کلیه دستاندرکاران، توسعه بخشیده ¬است. فناوری اطلاعات، گردشگری و هتلداری هر سه نقش اساسی و کلیدی در رشد و توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذاری و ثروت و عدالت را در جامعه به خصوص در بعد رشد و ارتقای توریسم و صنعت هتلداری در مناطق مختلف کشور ایفاء می نمایند. توسعه صنعت هتلداري در كشور و ارتقاي مقام ايران در اين زمينه در سطح جهان نه امري غيرممكن كه امري كاملاً محتمل است و اين مهم تنها با آموزشهاي لازم و منطبق كردن زيرساختهاي صنعت توريسم با استانداردهاي جهاني امكان پذير خواهد بود. استفاده از ابزارهاي چند رسانهاي و مولتي مديا، بوروشورهاي الكترونيكي، گسترش استفاده از بورشورهاي الكترونيكي، به كارگيري سيستمهاي آموزش الكترونيكي، گسترش كلوپهاي تخصصي، ايجاد پايگاههاي اطلاعاتي پراكنده، به كارگيري روشهاي بازاريابي تمركزي و به كارگيري سيستمهاي باز مهندسي فرآيندها و تمركز ويژه بر مديريت روابط با مشتري از راههاي الكترونيكي كردن صنعت هتلداري است. گسترش سيستمهاي آموزشي الكترونيكي اين امكان را به صنعت هتلداري ميدهد كه براي پرسنل خود سيستمهاي آموزش در حين خدمت را فراهم كنند. اين سيستمها بسته به نياز آموزشي سازمانها قابليت انتقال صوت، تصوير، فايلهاي آموزشي را داشته، جديدترين مطالب آموزش مورد نياز را فراهم و محدوديتهاي زماني و مكاني را براي آموزش كرده و ساير شرايط لازم را براي استفاده كنندگان فراهم مينمايد.
کلید واژگان :صنعت هتلداری، گردشگری الکترونیک، فناوری اطلاعات، ایران.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک