در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن تجربه مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکتها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می¬دانند موفقیت آنها در راه رسیدن به اهداف کلان بنگاه در گرو جلب رضایت مشتریان است.ما در حال زندگی در عصر برند های تجاری می باشیم، برند هایی که به عنوان ارزشمندترین دارایی های یک کسب و کار بر شمرده می شوند. برند سازی به ویژه در بخش های خدماتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا که مصرف کنندگان قبل از تجربه ی خدمات قادر به ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده از طریق برند سازمان می باشند. هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی تاثیر تاثیر راحتی معامله و تعامل اجتماعی بر تجربه مشتری می باشد. جهت دستیابی به هدف فوق، جامعه آماری شامل کلیه مشتریان بیمه ایران تهران در نظر گرفته شدند، با استفاده از فرمول کوکران تعداد نمونه برابر 384 نفر تعیین شد و نمونه¬گیری با استفاده از روش تصادفی ساده انجام شد. برای جمع آوری اطلاعات از استفاده گردید. تحلیل داده¬ها با استفاده از روش معادلات ساختاری و از طریق نرم¬افزار لیزرل انجام شد. نتایج دلالت بر این داشتند که بین راحتی معامله و تجربه مشتری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و همچنین بین تعامل اجتماعی و تجربه مشتری رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
کلید واژگان :بیمه ایران، تعامل اجتماعی، تجربه مشتری، راحتی معامله
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148743668122819
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : 5 مین کنفرانس ملی و 3 مین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
- برگزار کنندگان :
- تاریخ ثبت : 1395/11/30 20:21:21
- ثبت کننده : ابولفضل(اردشير) تاج زاده نمين
- تعداد بازدید : 208
- تعداد فروش : 0