چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
تشریح شده و سپس با «E-QUAL» در این پژوهش پس از تعریف کیفیت خدمات الکترونیک و ارزیابی وب گاه ، مدل پژوهش استفاده از این مدل کیفیت خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی سیستان و بلوچستان ارزیابی شود. روش تحقیق در این پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و مقطعی میباشد. همچنین این تحقیق، یک تحقیق کاربردي نیز محسوب میشود و از ابزارگردآوري داده ها، پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیک استفاده شد. امتیازات پاسخ ها بر مبناي روش لیکرت تعیین گردید. تعیین روایی پرسشنامه با اخذ استفاده گردید. نتایج تحقیق نشان spss نظرات متخصصین امر صورت گرفت و پس از تعیین پایایی جهت تجزیه و تحلیل از نرم افزار 18 دهنده رضایت کاربران در بسیاري از شاخص هاي ابعاد قابلیت استفاده ، تعامل خدمات و کیفیت اطلاعات می باشد .
کلید واژگان :ارزیابی کیفیت، رضایت مشتري، اي کوال، خدمات الکترونیک.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک