چکیده :

سازمانی که ارزش بیشتری ایجاد می‌ کند، سود بیشتری به ‌دست می‌ آورد و مهم ‌تر این که هنگامی که شرکت برای مشتری خلق ارزش می‌ کند، برای خود یک مزیت رقابتی ایجاد می ‌کند. درک چگونگی ایجاد ارزش برای سازمان و جست ‌و جو برای راه ‌هایی برای خلق ارزش بیشتر، از عناصر مهم توسعه یک استراتژی رقابتی است. هم چنین، باید توجه داشت که زنجیره ارزش، مجموعه فعالیت ‌هایی است که یک سازمان به منظور ایجاد ارزش برای مشتری انجام می ‌دهد. این ابزار به مدیران و بازاریابان شرکت نشان می‌ دهد که تمامی فعالیت ‌های سازمان چگونه بر سود و زیان آن تاثیر می ‌گذارد. به طور فزاینده، برند های جهانی نه تنها ویژگی‌ های محصول و منافع را نمی‌ رسانند بلکه فرهنگ مصرف‌کننده است. مطالعات انجام شده بر روی استاندارد استراتژی ‌های بازاریابی، برند های جهانی را به عنوان کسانی که از نام مشابه برند، استراتژی موقعیت، ترکیب بازاریابی در بسیاری از بازار های هدف خود استفاده می کنند تعریف می کنند. در طول روند پژوهش دیدگاه دوم، مصرف‌کننده و برند های جهانی را به عنوان کسانی ملاحضه می کنند که توسط مصرف کنندگان برند های جهانی که در دسترس در مناطق مختلف جهان هستند تعریف می کنند. در مقاله حاضر تعاریف و مدل های موجود در زمینه خلق ارزش: برند، منابع، تحویل و نتایج برند های جهانی بر شرکت، مطرح و نقاط قوت و موارد کاربرد برخی از آن ها تشریح شده است.

کلید واژگان :

ارزش برند، ارزش تحویل، ارزش منابع، ارزش نتایج



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک