چکیده :

چكيده بر اساس روش ويلیام رومی 1394 و 1388 هدف از پژوهش حاضر، تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی در سال های است. يافته های 1394 و 1388 بوده است. جامعه آماری تحقیق، کتاب های درسی علوم تجربی پايه پنجم در سال های پژوهش نشان داد که ضريب درگیری يادگیرنده در متن، تصاوير و فعالیت های پیشنهادی کتاب علوم تجربی پايه پنجم ، افزايش داشته که نشانگر اين موضوع است که محتوای کتاب علوم تجربی پس از 1388 ، نسبت به سال 1394در سال اجرايی شدن سند تحول بنیادين، نسبت به قبل، فعال تر شده است.

کلید واژگان :

علوم تجربی، تحلیل محتوا، ویلیام رومی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک