چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
چكيده بر اساس روش ويلیام رومی 1394 و 1388 هدف از پژوهش حاضر، تحلیل محتوای کتاب های علوم تجربی در سال های است. يافته های 1394 و 1388 بوده است. جامعه آماری تحقیق، کتاب های درسی علوم تجربی پايه پنجم در سال های پژوهش نشان داد که ضريب درگیری يادگیرنده در متن، تصاوير و فعالیت های پیشنهادی کتاب علوم تجربی پايه پنجم ، افزايش داشته که نشانگر اين موضوع است که محتوای کتاب علوم تجربی پس از 1388 ، نسبت به سال 1394در سال اجرايی شدن سند تحول بنیادين، نسبت به قبل، فعال تر شده است.
کلید واژگان :علوم تجربی، تحلیل محتوا، ویلیام رومی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6151439853517239
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : همایش ملي نقش برنامه درسي علوم تجربي در ارتقاء مهارت تفکر و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
- برگزار کنندگان : اداره کل اموزش و پرورش استان اصفهان
- تاریخ ثبت : 1396/10/06 21:45:35
- ثبت کننده : فاطمه ایزدیان
- تعداد بازدید : 235
- تعداد فروش : 0