چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
این مقاله مطالعه ای را به منظور تعیین درک مشتری یک موسسه دولتی از سطح عملکرد با اجرای سیستم مدیریت کیفیت ارائه می دهد. روش استفاده شده برای دستیابی به این گزارش، مطالعه موردی بوده است. برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، از روش های تحقیق کمی و کیفی، مطالعه تحقیقات و مستند سازی، و استفاده از پرسشنامه ها و مشاهده استفاده شد. هدف این مطالعه، شناسایی درک مشتریان موسسات دولتی در مورد عملکرد مقامات رسمی بعد از اجرای سیستم مدیریت کیفیت است. مزایای اجرای سیستمی برای بهبود کیفیت خدمات، در حمایت از مدیران و کارمندان و در مرحله دوم مشتریان است.
کلید واژگان :مدیریت، مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، موسسه دولتی.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6151695040562050
- سال انتشار : 2018
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : کنفرانس بین المللی چالش های علوم اجتماعی و تجارت
- برگزار کنندگان : شرکت کوشا و 4 دپارتمان از دانشگاه های اروپایی و آسیایی
- تاریخ ثبت : 1396/11/06 10:36:45
- ثبت کننده : نامشخص
- تعداد بازدید : 270
- تعداد فروش : 0