چکیده :

در اقتصاد مبتنی بر دانش، محصولات و سازمان ها براساس دانش زندگی می کنند و می میرند و موفق تر ین سازمان ها، آن هایی هستند که از این دارائی ناملموس به نحو بهتر و سریع تری استفاده می کنند. ارزیابی مدیریت دانش کارکنان 64 شرکت تولیدی کشور باشد. این پژوهش به شیوه تحقیق پیمایشی و با تکمیل پرسشنامه از کارکنان شرکت های تولیدکننده و کارخانه ها انجام شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامهای از روش های آماری پارامتری و ناپارامتری انجام گرفته است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که بیشترین همبستگی در مجموعه معیار فناوری مدیریت دانش در متغیر پیوند و کمترین میزان همبستگی در مجوعه معیار فرآیند مدیریت دانش در متغیر طراحی است. نتایج حاصل از رگرسیون نمایی نشان داد که بین کلیه متغیر ها در معیاری مذکور همبستگی مثبت و جهت دار می باشد.

کلید واژگان :

مدیریت دانش، ارزیابی، سازمان، نمایشگاه



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک