چکیده :

این پژوهش در نظر دارد ”بررسی میزان آشنایی وآگاهی راهنمایان گردشگری ایران ٬ از روحیات گردشگران کره جنوبی“ را بررسی کند. کشوری خاص با فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت٬ کشوری که یکی از بازارهای هدف گردشگری سازمان میراث فرهنگی بوده واز شرکای تجاری جمهوری اسلامی ایران نیزمحسوب می شود. واز طرفی در سالهای اخیربه لطف صنعتی شدن٬ ثروت و نقدینگی فراوانی را اندوخته است واز کشورهای صاحب نام در بازارهای ایران نیز٬محسوب می شود. و بسیاری از کالاهای کره ای در بازار کشورمان عرضه شده و مشتریان زیادی دارد و اینکه٬ کره جنوبی سالانه بین 22 تا 25میلیون گردشگردر تمام جهان دارد و ایران نیز برایشان جذابیت زیادی دارد ومی تواند سهم بیشتری از گردشگران خروجی آن کشور را جذب کند. لذا لازمه تلاش برای ورود طیف گسترده ای از گردشگران کره ای به کشورمان ٬ شناخت بازار هدف است . با توجه به اختلاف فرهنگی زیادی که بین دو کشور وجود دارد بررسی آشنایی و آگاهی راهنمایان گردشگری ایران٬ از روحیات گردشگران کره ای٬ قابل توجه می باشد که در این پژوهش به آن پرداخته شده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد که با اهمیت توسعه ارائه خدمات و آموزش نیرو های انسانی ماهر دراین بخش که منجر به رضایتمندی گردشگران می گردد، می تواند کشور ما را هم از این موضوع بی نصیب نگذارد وگردشگران بسیاری را روانه ایران زمین کند.

کلید واژگان :

راهنمایان ٬ گردشگری ایران٬ گردشکران کره جنوبی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک