چکیده :

رضایت مشتری به دنبال بهبود عملکرد و ارتقای شاخص¬های ارزش کسب می¬گردد. بانکداري الکترونيکي به عنوان يکي از مظاهر عيني انقلاب فناوري اطلاعات و ارتباطات در عرصه اقتصادي نیز لازم است این مهم را در نظر داشته باشد. هدف پژوهش حاضر، رتبه¬بندي عوامل آميخته کيفيت خدمات بانکداري الکترونيکي، با استفاده از نظرات خبرگان خدمات بانکداري الکترونيکي بانک¬هاي رفاه، ملي، ملت، صادرات بود. نتايج با استفاده از تکنيک AHP و نرم افزار Expert Choice نشان مي¬دهد که عامل قابليت¬اطمينان با نسبت 453 بيشتر¬ين سهم و عامل تماس با نسبت 307 کم¬ترین سهم را دارند. لذا استفاده از روش¬هاي ارزيابي امنيت استاندارد سازمان¬هاي بين¬المللي، مطالعه¬ در رابطه با ريسک¬هاي موجود، ارائه روش-هاي مواجهه با شرايط اضطراري در وب¬سايت، اعلام شرايط اضطراري به مشتريان با پيام¬ كوتاه، كاربرد امضاي ديجيتالي، رفع مشكلات زيرساختي، استفاده از ديگر خدمات بانكداري الكترونيكي علاوه بر انتقال وجه، وضع قوانين جامع در خصوص جبران مشكلات پيشنهاد مي¬شود

کلید واژگان :

رتبه¬بندی، عوامل آمیخته، کيفيت خدمات الکترونیکی، رضايت مشتريان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک