چکیده :

محتوای کتاب درسی میزان فعالیت دانش آموز را مشخص می کند. در این پژوهش به تحلیل محتوای مطالب فیزیکی کتاب علوم به روش ویلیام رومی پرداخته شده است. جامعه آماری این پژوهش، کتاب های علوم ابتدایی می باشد که نمونه گیری روی فصل هایی از کتاب انجام شد. نتایج به دست آمده در این پژوهش نشان می دهد که میزان درگیری دانش آموز با تصاویر و متن کتاب چقدر بوده و محتویات کتاب تا چه اندازه فعال می باشد.

کلید واژگان :

تحلیل محتوا، ویلیام رومی، علوم، ضریب درگیری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک