چکیده :

چکیده دراین تحقیق شکاف بین انتظارات و درک مشتری از خدمات ارائه شده بانک پاسارگارد مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.این پژوهش از نظر هدف اجرای تحقیق، کاربردی می باشد. جامعه آماری این تحقیق را مشتریان بانک پاسارگارد تشکیل می دهد. نمونه آماری بر اساس جدول مورگان به تعداد 384 نفر انتخاب شد. نتایج این تحقیق نشان می دهد که در کدام یک از ابعاد کیفیت بین ادراک مشتری از کیفیت خدمات و آنچه که مشتری از خدمات انتظار دارد، شکاف بیشتری وجود دارد.

کلید واژگان :

کلمات کلیدی:تجزیه و تحلیل شکاف، انتظارات و درک مشتری، کیفیت خدمات، رویکرد سروکوال، بانک پاسارگاد



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک