چکیده :

یکی از ویژگی های دنیای جدید کسب و کار افزایش سطوح رقابت است. سازمان هایی که خواهان افزایش سهم بازار خود و یا اصولا بقا در چنین فضایی هستند باید خود را با تغییر شرایط محیط سازگاری دهند. از این روتغییرات زیادی در روش های کسب و کار در حال شکل گیری است. در ایران کسب و کارهای خانگی به صورت سنتی مرکز توجه بسیاری از خانواده های ایرانی بوده است. امروزه با تحولات زیاد پدیده شده در عرصه فناوری بهویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات، رویکرد جدیدی در رشد و توسعه کسب و کارهای خانگی پدیدار شده است. به طور خاص در ایران به دلیل تفاوت های اجتماعی و فرهنگی با سایر کشورها، رکن خانه و خانواده دارای تفاوت هاو مسائل منحصر به فردی است که به نوبه خود مفهوم و مقوله کسب و کارهای موسوم به خانگی را نیز از خودمتأثر ساخته است. این مقاله به دنبال نقش مهندسی مجدد بر کسب و کار خانگی بوده و از روش کتابخانه ای برای مطالعات نظری و تدوین ادبیات تحقیق آراء اندیشمندان و نظر صاحب نظران استفاده شده است. در نتیجهاین مشاغل که روزانه در سراسر جهان تعداد آن ها رو به فزونی و تنوع می باشد، این امکان را فراهم می آورد تا افراد بتوانند در محیط خانه با استفاده از رایانه و وسایل جانبی مورد نیاز، به انجام کسب و کارهای گوناگون در این حوزه بپردازند.

کلید واژگان :

مهندسی مجدد، کسب و کار خانگی، کسب و کار های کوچک



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک