چکیده :

امروزه یکی از مشکلات اساسی سازمان ها، در ایجاد نظام های ارزیابی عملکرد،شناسایی شاخص های کلیدی مناسب است. در دو دهه اخیر، مدیریت عملکرد سازمانی به یکی از موضوعات مورد توجه و جذاب تبدیل شده است و این تمایل به بروز نوآوری های بسیاری منجر شده است. شاخص های عملکرد کلیدی، معیارهای اندازه گیری مالی و غیر مالی هستند که به منظور تعیین کیفیت اهداف و انعکاس عملکرد استراتژیک یک سازمان بکار برده می شود. این شاخص ها به منظور ارزیابی موقعیت کنونی شرکت و تعیین راهکار های مناسب برای هوشمند کردن کسب و کار استفاده می شوند. فعالیت مراقبت و بازبینی شاخص های عملکرد کلیدی در طول زمان به عنوان یک موضوع شناخته شده در مراقبت از فعالیت کسب و کار شرکت ها مطرح می باشد. شاخص های عملکرد کلیدی اغلب به عنوان یک ارزش استفاده می شوند و برای اندازه گیری فعالیت هایی از قبیل میزان سودمندی نقش رهبری در توسعه سازمان، اشتغال، خدمات و رضایت، با مشکل مواجه می باشند.

کلید واژگان :

شاخص های کلیدی عملکرد، سازمان، نوآوری، تولید محصول، کارآفرینی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک