چکیده :

توسعه محصول جدید و اهمیت آن برای شرکت ها به عنوان رویكردی جدید، هرچند با ریسک هایی همراه است، اما شناخت عوامل کلیدی این رویكرد، می تواند در کاهش ریسكهای تصمیم گیری برای مدیران مفید باشد.از آنجا که در بازارهای پویا و رقابتی مدیران به دنبال پیدا کردن استراتژی های موثر برای توسعه محصول جدید می باشند. برندگان در محیط در حال تغییر جهان امروزی کسانی هستند که به طور مداوم نوآوری و توسعه محصول را به منظور تأمین و تضمین پایداری خود به کار میگیرند. متغیر بودن قوانین رقابتی در دنیای کسب و کار، فرایند ارائه محصول جدید به بازار را با اهمیت ویژه جلوه داده است. رشد سریع تكنولوژی، افزایش ریسک پذیری و مخاطره در بازارهای جهانی و تغییر روزافزون در نیازهای مشتریان،تیم های توسعه محصول جدید را با فشارهای روزافزونی مواجه نموده است.با این حال،فرایند توسعه محصول جدید همواره با حد بالایی از عدم اطمینان و پیچیدگی همراه است.در این مقاله مروری بر پژوهش های انجام شده در زمینه توسعه محصول جدید ، چالش های توسعه محصول جدید و مراحل توسعه محصول جدید خواهیم داشت

کلید واژگان :

توسعه محصول جدید، مراحل توسعه محصول جدید،چالش توسعه محصول جدید



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک