چکیده :

هدف پژوهش حاضر شناسایی اختلالات و مشکلات یادگیري در درس املا می باشد که در دانش آموزان پایه اول صورت گرفته است براي جمع آوري اطلاعات مورد نیاز از روش هاي مشاهده، مصاحبه و آزمون هاي مختلف استفاده شده است. این امر با همکاري اولیاي دانش آموزان، همکاران شاغل در مدرسه و مدیر مدرسه تحقق یافته تا بدین وسیله اطلاعات معتبر و کاملا قابل اعتمادي را در اختیار اینجانب قرار دهد. که به منظور بررسی مشکل املایی به صورت مطالعه با ارائه تمرین هاي موثر در آن، استفاده شده است.

کلید واژگان :

اختلالات، مشکلات املایی، مشاهده، مصاحبه، مطالعه



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک