چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف پژوهش حاضر شناسایی اختلالات و مشکلات یادگیري در درس املا می باشد که در دانش آموزان پایه اول صورت گرفته است براي جمع آوري اطلاعات مورد نیاز از روش هاي مشاهده، مصاحبه و آزمون هاي مختلف استفاده شده است. این امر با همکاري اولیاي دانش آموزان، همکاران شاغل در مدرسه و مدیر مدرسه تحقق یافته تا بدین وسیله اطلاعات معتبر و کاملا قابل اعتمادي را در اختیار اینجانب قرار دهد. که به منظور بررسی مشکل املایی به صورت مطالعه با ارائه تمرین هاي موثر در آن، استفاده شده است.
کلید واژگان :اختلالات، مشکلات املایی، مشاهده، مصاحبه، مطالعه
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6157332943156664
- سال انتشار : 1396
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
- برگزار کنندگان : اداره آموزش و پرورش محمودآباد و دانشکده فنی محمودآباد - مازندران
- تاریخ ثبت : 1398/08/18 23:27:11
- ثبت کننده : مریم حسینی نسب
- تعداد بازدید : 168
- تعداد فروش : 0