چکیده :

چکیده بی شک علاقه وافری به موضوع بازاریابی رابطه ای وجود دارد. رقابت قوی، توصیف کننده محیط کسب و کار امروز است که باعث ایجاد روابط قویتر شرکت- مشتری شده است. وبستر 1992 اشاره کرد که پدیده شرح داده شده توسط این مفهوم، به شدت توسط روندهای کسب و کار مدرن پشتیبانی می شود. Ndubisiگزارش داد که بیشتر و بیشتر شرکت ها روی ارتباط قوی شرکت- مشتری جهت به دست اورن اطلاعات ارزشمند ، سرمایه گذاری می کنند برای اینکه ببینند چگونه به بهترین نحو می توانند به مشتریان خدمت کنند و آنها را از فرار کردن به سمت مارک های رقیب حفظ کنند. از این رو، ساختمان ارتباط مشتری، ایجاد کننده پاداش های متقابل است که برای هر دوی شرکت و مشتری سودمند است. با ایجاد ارتباط با مشتریان، سازمان می تواند منابع با کیفیتی از هوش بازاریابی برای برنامه ریزی بهتر استراتژی بازاریابی به دست آورد.ضروری است، بنابراین، به لحاظ تجربی تاثیر واقعی پایه های بازاریابی رابطه ای با وفاداری مشتری را بررسی کنید.چنین درکی کمک خواهد کرد که مدیریت ارتباط شرکت- مشتری بهتر شود و به سطوح بالاتری از وفاداری در میان مشتریان دست یابد. این مطالعه پژوهشی گزارش شده، تاثیر 4 پایه بازاریابی رابطه ای - اعتماد، تعهد، رابطه، ومدیریت تضاد را روی وفاداری مشتری در کشور ایران بررسی می کند. با این حال، پالمر هشدار داده است که: بازاریابی رابطه ای به معنی چیزهای مختلف در فرهنگ های مختلف است و بازاریابان باید از ارائه راه حل های جهانی برای پایگاه های مبادله آگاه باشند ، همان طور که آنها در حال توسعه و ارتقا محصولات جهانی برای همه بازار ها هستند. واژگان کلیدی: بازاریابی رابطه ای، وفاداری مشتری، بانک ها

کلید واژگان :

واژگان کلیدی: بازاریابی رابطه ای، وفاداری مشتری، بانک ها



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک