چکیده :

گوشیهای موبایل درحال تبدیل شدن به بزرگترین محیط نفوذی در جهان هستند. بازاریابی با استفاده ازشبکه های اجتماعی موبایلی شاخهای از تجارت الکترونیکی میباشد که با گسترش جهانی استفاده از شبکه های اجتماعی در حال رشد و گسترش است و هر روز بر تعداد کاربران آنها افزوده میشود. با توجه به اینکه رشد سریع تکنولوژی در جهان نمایان شده است، ابزارهای رسانهای اجتماعی و ابزارهای ارتباطی به طور چشمگیری در حال رشد هستند؛ بنابراین، مدل جدید بازاریابی اینترنتی که روز به روز در حال رایج شدن است، هدایت افراد سایت به رسانه های اجتماعی است. اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای پیاده سازی ماهیت یک برند به طور تصویری است. این شبکه اجتماعی قدرت تعامل کسب و کارها را افزایش میدهد و با نمایش خلاقانه تصاویر محصولات، میتواند موجب افزایش فروش نیز شود. بررسی معیارهای مورد انتخاب کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی موبایلی بسیار زیاد مورد مطالعه قرار گرفته است حال آنکه تعداد معیارهای این نوع از بررسی بسیار زیاد بوده و میتوان با انتخاب یک روش کاهش معیار، معیار بهتری را انتخاب نمود. روش پیشنهادی، بهینه کردن معیارهای مورد انتخاب کاربران اینستاگرام بر پایه روش بهینهسازی ذرات میباشد. مطابق بررسیهای صورت گرفته، روش پیشنهادی نتایج رضایت بخشی را از نظر حساسیت و بهینگی برای فاکتورهای انتخابی ارائه کرده است.

کلید واژگان :

ارزيابي، اينستاگرام، بازاريابي موبايلي، بهينه سازي ذرات



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک