واقعيت آن است كه دانش آموزان ميل دارند آن چيزي را كه ما معلمان به آنها ياد مي دهيم بياموزند. اگر ما ارتباط دادن مطالب با معانی و تلفيق مفاهيم، مضامين و مهارت ها را از آن ها بخواهيم، آنها هم همان ها را خواهند آموخت و اگر به آموزش صرف مفاهيم مجزا وغير مرتبط بپردازيم به همين نحو ياد ميگيرند. برنامه ی آموزش تلفيقي محيطي پرانگيزه، پرنشاط و فعال را برای فرآيند ياددهي و يادگيري فراهم ميكند و نتايج مفيد، مؤثر و ارضا كننده ای به وجود می آورد. نيازهاي جامعه ی امروز، عصرانفجار اطلاعات و پيشرفت سريع فناوريهاي ارتباطي، افزايش مواد و موضوع های يادگيری بدون نتيجه، توان شيوه های آموزشی سنتی و غير جوابگو بودن آن در برابر نسل جوان، ضرورت و اهميت پرداختن به شيوه های تلفيقی برنامه ريزی و تهيه و توليد و اجرای تلفيقی برنامه های درسی را مشخص ميكند. در اين کتاب ضمن معرفی اين شيوه و برشمردن ويژگی ها و فوايد آن، به موارد ضروری و پيش نيازهای اجرايی آن اشاره شده است.
کلید واژگان :آموزش تلفیقی، تربیت بدنی، یادگیری
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6161262415982083
- سال انتشار : _139
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین همایش ملی دستاوردهای ورزش دانش آموزی کشور
- برگزار کنندگان : آموزش و پرورش کردستان
- تاریخ ثبت : 1399/11/18 18:39:19
- ثبت کننده : محمدباقر فرقانی اوزرودی
- تعداد بازدید : 229
- تعداد فروش : 0