این تحقیق به دنبال تبیین وفاداری مشتریان خرید اینترنتی با تأکید بر عوامل اخلاقی با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری می باشد.جامعه آماري اين تحقيق مشتريان محصولات فرهنگي در شهرستان رشت مي باشند كه حداقل يك بار خريد اينترنتي انجام داده اند. این تحقیق به لحاظ هدف کاربردی و از نوع روش انجام تحقیق توصیفی تحلیلی می باشد زیرا علاوه بر توصیف وضع موجود به آزمون فرضیه ها بر حسب روابط مبتنی بر پیش بینی می پردازد و از این نظر که نتایج حاصل از آن را می تواند در بهبود عملکرد فروشندگان محصولات فرهنگی به کار برد کاربردی می باشد. روش گردآوري اطلاعات ميداني و ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنامه استاندارد مي باشد و روش تجزيه و تحليل اطلاعات برای آزمون فرضیات از تکنیک معادلات ساختاری استفاده شده است و همچنین داده های تحقیق با استفاده از نرم افزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند.نتایج بدست آمده بیانگراین است که از بین 7 فرضیه مطرح شده2فرضیه رد شده اند که در پایان پیشنهاداتی در راستای انجام این تحقیق ارایه شده است.
کلید واژگان :امنیت سایت،اخلاقیات اینترنتی،وفاداری مشتریان،رضایت مشتریان
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142636490719933
- سال انتشار : 1392
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومين کنفرانس ملی چالشهای اصلی صنعت و توليد ملی
- برگزار کنندگان : دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
- تاریخ ثبت : 1393/12/23 23:58:27
- ثبت کننده : مجید قنبری نژاد اسفقن سری
- تعداد بازدید : 309
- تعداد فروش : 0