چکیده :

رسانه های اجتماعی ابزارهای نرم افزاری تحت وبی هستند که به کاربران امکان ایجاد، اشتراک گذاری و استفاده از محتوای تولید شده در فضای مجازی را به صورت فردی و گروهی می دهند.اپلیکیشن اینستاگرام نیز از جمله این شبکه های مجازی است که امکان به اشتراک گذاری عکس و ویدئو توسط کاربران عادی را بر روی شبکه تلفن همراه و وب را فراهم نموده است. این پژوهش با هدف بررسی و توصیف این شبکه اجتماعی مجازی, شناخت انگیزه و هدف کاربران از استفاده ی آن و در نهایت بررسی نقش آن بر توسعه کسب و کارها در ایران می باشد.مطابق بررسی های انجام شده توسط محققین, بیشتر کاربران ایرانی انگیزه ی استفاده از اینستاگرام را اشتراک گذاری عکس و ایجاد روابط با دوستان و آشنایان عنوان کرده و کمتر به این شبکه اجتماعی برای پرداختن به امور تجاری توجه داشته اند که در ادامه به بررسی دلایل آن می پردازیم.

کلید واژگان :

رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری ؛ اینستا گرام ، کسب و کار خرد



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک