رسانه های اجتماعی ابزارهای نرم افزاری تحت وبی هستند که به کاربران امکان ایجاد، اشتراک گذاری و استفاده از محتوای تولید شده در فضای مجازی را به صورت فردی و گروهی می دهند.اپلیکیشن اینستاگرام نیز از جمله این شبکه های مجازی است که امکان به اشتراک گذاری عکس و ویدئو توسط کاربران عادی را بر روی شبکه تلفن همراه و وب را فراهم نموده است. این پژوهش با هدف بررسی و توصیف این شبکه اجتماعی مجازی, شناخت انگیزه و هدف کاربران از استفاده ی آن و در نهایت بررسی نقش آن بر توسعه کسب و کارها در ایران می باشد.مطابق بررسی های انجام شده توسط محققین, بیشتر کاربران ایرانی انگیزه ی استفاده از اینستاگرام را اشتراک گذاری عکس و ایجاد روابط با دوستان و آشنایان عنوان کرده و کمتر به این شبکه اجتماعی برای پرداختن به امور تجاری توجه داشته اند که در ادامه به بررسی دلایل آن می پردازیم.
کلید واژگان :رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری ؛ اینستا گرام ، کسب و کار خرد
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6164006797598341
- سال انتشار : 1397
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری ، مدیریت ، اقتصاد و بانکداری
- برگزار کنندگان : شركت همايش آروين البرز و تحت حمایت سیویلیکا
- تاریخ ثبت : 1400/09/30 09:56:15
- ثبت کننده : سید کامران یگانگی
- تعداد بازدید : 158
- تعداد فروش : 0