بیش از هشتاد درصد کار روزانه مدیران صرف اطلاعات میشود از جمله دریافت اطلاعات، برقراری ارتباط و استفاده از اطلاعات در طیف وسیعی از امور مختلف. از آنجایی که اطلاعات مبنای تمام فعالیتهای یک سازمان است، سیستمهایی باید وجود داشته باشند که اطلاعات را تولید و مدیریت کنند. هدف چنین سیستمهایی ایجاد تضمین در ارائه اطلاعات صحیح و قابل اطمینان در مواقع مورد نیاز و در شکل قابل استفاده است.در این مقاله به تشریح سیستمهای اطلاعاتی و انواع آن میپردازیم و نیز تعریفی از هوشمندی در بستر فناوری و انواع هوشمندی و اجزاء آن بیان شده که در ادامه مطالبی در باره تجاری سازی خواهیم داشت و با این موضوع آشنایی بشتری خواهیم داشت و در پایان نقش سیستم های اطلاعاتی در تجاری سازی هوشمند بررسی شده است.
کلید واژگان :تجارت الکترونیکی، هوشمندی، تجاری سازی، هوشمندی تجاری، سیستم های اطلاعاتی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6164006837498500
- سال انتشار : 1397
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری ، مدیریت ، اقتصاد و بانکداری
- برگزار کنندگان : شركت همايش آروين البرز و تحت حمایت سیویلیکا
- تاریخ ثبت : 1400/09/30 10:02:54
- ثبت کننده : سید کامران یگانگی
- تعداد بازدید : 212
- تعداد فروش : 0