چکیده :

بیش از هشتاد درصد کار روزانه مدیران صرف اطلاعات میشود از جمله دریافت اطلاعات، برقراری ارتباط و استفاده از اطلاعات در طیف وسیعی از امور مختلف. از آنجایی که اطلاعات مبنای تمام فعالیتهای یک سازمان است، سیستمهایی باید وجود داشته باشند که اطلاعات را تولید و مدیریت کنند. هدف چنین سیستمهایی ایجاد تضمین در ارائه اطلاعات صحیح و قابل اطمینان در مواقع مورد نیاز و در شکل قابل استفاده است.در این مقاله به تشریح سیستمهای اطلاعاتی و انواع آن میپردازیم و نیز تعریفی از هوشمندی در بستر فناوری و انواع هوشمندی و اجزاء آن بیان شده که در ادامه مطالبی در باره تجاری سازی خواهیم داشت و با این موضوع آشنایی بشتری خواهیم داشت و در پایان نقش سیستم های اطلاعاتی در تجاری سازی هوشمند بررسی شده است.

کلید واژگان :

تجارت الکترونیکی، هوشمندی، تجاری سازی، هوشمندی تجاری، سیستم های اطلاعاتی



ارزش ریالی : 200000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک