چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
این مطالعه چهارچوب مفهومی یکپارچه ای را برای توضیح کارآفرینی به عنوان یک پدیده اجتماعی 3 پیشنهاد می کند. اهداف این کار این بود که چگونگی شکل گیری مفاهیم متفاوت کارآفرینی با زمینه های مختلف را تجزیه و تحلیل کند. مقایسه دو خوشه فناوری ارتباطات و اطلاعات نشان می دهد که بازاریابی بر هر دو چشم انداز فردی و شبکه ای تکیه دارد. نتایج مشخص کرد که چگونه بازاریابی شبکه ای موفقیت بیشتری دارد و نوآوری بیشتری را نسبت به بازاریابی انفرادی، بویژه در بحران اقتصادی رواج می دهد.
کلید واژگان :خوشه ،کارآفرینی همکاری،شبکه کارآفرینی ،زمینه سازمانی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6164028635246482
- سال انتشار : 1397
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین همایش بین المللی افق های نوین در مهندسی برق ، مکانیک و صنایع
- برگزار کنندگان : انجمن افق نوين علم و فناوري و تحت حمایت سیویلیکا
- تاریخ ثبت : 1400/10/02 22:35:52
- ثبت کننده : سید کامران یگانگی
- تعداد بازدید : 219
- تعداد فروش : 0