چکیده :

امروزه، گسترش روند جهانی شدن، تشدید رقابت، تغییر سلایق و نیازهای مصرف کنندگان، تنوع محصولات و ... چالش هایی را در بازار محصولات شکلات و شیرینی، برای تولیدکنندگان به وجود آورده است. تولیدکنندگان این محصولات در صدد هستند تا با به کارگیری روش های نوین و ابزارهای مناسب بتوانند بر این چالش ها فایق آیند و همچنین با کسب مزیت رقابتی، ایجاد تمایز از رقبا، در نهایت افزایش سهم بازار و افزایش فروش محصولات شان را داشته باشند. بهره گیری از بسته بندی مناسب و خلاق، یکی از روش هایی است که می تواند در رسیدن به این اهداف، نقش تاثیرگذاری را داشته باشد.

کلید واژگان :

صنعت شکلات و شیرینی، بسته بندی، بازاریابی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک