چکیده :

امروزه سازمانها در یافته اند که نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه در موفقیت و ایجاد مزیت رقابتی سازمان نقش موثری دارد لذا دیدگاه و احساس کارکنان نسبت به سازمان و فعالیتهای اجتماعی اش بر رفتار کارکنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر آن به منظور تامین منافع ذی نفعان، مدیران با اتخاذ استراتژی هاو تصمیم گیری ها صحیح سعی در بهبود عملکرد و رفتار کارکنان دارند و این کارکنان که در بیرون سازمان نقش شهروندی را ایفا میکنند تاثیرگذار بر رفتار سایر شهروندان و جامعه می باشند به همین دلیل سازمان ها و شرکت ها مستقیم بر رفتار شهروندان تاثیرگذارند، پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر رفتار شهروندی سازمانی انجام گردیده است. تحقیق حاضر از منظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری از نوع مقالات مروری میباشد و از مطالعات کتابخانه ای به دست آمده است.

کلید واژگان :

مسئولیت اجتماعی شرکت ها، رفتار شهروندی سازمانی، شرکت ها



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک